poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Wiosna w puszce :)

Święta tego roku zamienily się datami. Do swieconki szlismy zakutani szalikami, w puchowych kurtkach. Zajaczek przyjechal do dzieci chyba na pozyczonych od Mikołaja sankach ;) Poniedzialek zamiast lany, jest sniegowy. Dobrze ze chociaz prima aprilis nie jest zalezny od pogody. Jak pewnie wiele z Was mam dosyć zimna, śniegu, wiatru. Chcę aby drzewa sie juz zazielenily, a z ziemi wystrzelily roznobarwne kwiaty. Swiat czarno bialy a wlasciwie szaro bury nie zbyt mi pasuje.
Dlatego zeby sobie poprawic humor, znudzona zajacami i baranami, ozdobilam sobie puszki po wielkanocnych salatkach. Zobaczcie.








Puszki są owinięte rurkami do wikliny papierowej, pomalowane, a na to wydecoupagowalam sobie serwetki :D
potem pojechałam całosć lakierem 

4 komentarze:

  1. Zapraszam Cię do mojego spisu blogów Handmade :)
    www.spis-blogow-handmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki za zaproszenie, juz wysłąlam formularzi Twój banerek tez juz u mnie jest :))))

      Usuń
  2. Od A do Z wszystko mi się podobało. jestem pod wielkim wrażeniem twojego talentu. tak dalej Idka :)

    OdpowiedzUsuń