czwartek, 14 marca 2013

Improwizacja :)

Nareszcie zalapalam jak sie robi splot osemkowy. Zrobilam wszystko po kolei. Dno wykleilam od razu a nie na koncu. Zrobilam rancik. Ale zeby nie bylo zbyt pięknie to góra mi nie wyszła. Jest dziura. Zakonczenie tez takie sobie. Ale co tam. Nie od razu Kraków zbudowano :) za to rączka jest i nawet kokardka. Raczke z kokardka robilam sama bez zadnego kursu, wiec wyszlo jak wyszlo. Ale i tak jestem z siebie dumna :)
Jeszcze nie pomalowany.
Dokladam zdjecia polakierowanych panstwa Baranow, ptaszysk i reszty :)
Zostawcie jakis komentarz  czasem, bo mi sie odechciewa robic. 














3 komentarze:

  1. Świetny ten drób na ludowo i baranina na kolorowo :D A tak poważnie, bardzo mi się podobają te ozdóbki, takie wiosenne i radosne, na plecionka nie znam się tym bardziej podziwiam :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piękne kolorowe i radosne ozdoby:)) a plecionka też z czasem będzie lepsza - jeśli masz jakieś pytania odnośnie plecenia to bardzo chętnie pomogę:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Dziewczyny takie komentarze to mnie wręcz uskrzydlają i chce mi się robić dalej i więcej :)))) Dziękuje :*

    OdpowiedzUsuń